Zaloha CD

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Středa Červenec 12 11:57:53 CEST 2000

Dne St, 12 čec 2000 pkucera na mh.vri.cz napsal(a):

> 	mam nasledujici problem. Chci si vytvorit zalohu CD na jine CD. Kdyz dam
> dd if=/dev/hdc of=zaloha.raw, tak mi dd po chvilce zahlasi nejake chyby pri
> cteni. Kdyz jsem chtel zkopirovat obsah CD na disk, tak jsem zjistil, ze na tom
> CD se nachazi spousta souboru velikosti presahujici 250 MB(!), takze kdyz dam
> du -s /mnt/cdrom, tak mi oznami, ze na CD je 7.269.906 kB dat, coz mi pripada na
> jedno CD prilis. df mi zase ohlasi, ze na CD je 670.522 kB dat, coz je v norme.

Me to tohle delalo s kazdym CDckem ktere jsem pres dd zkousel precist.Chyba
vzdycky (celkem u vsech dvou CD :) byla az na konci a ten soubor co po tom
vznikl byl o neco vetsi nez spravna isoimage.

cdrecord ma na tohle specialni parametr kterym umi vypalovat bud primo ze
zarizeni (/dev/cdrom) nebo z takovychto souboru. viz man cdrecord.

Nicmene samozrejme nic nezarucuji, treba ztratite cas a tricet korun :)

Jo jeste podle tech velikosti, neni to nahodou 80 minutove CDcko ? S tim by
mohl byt u nekterych vypalovacek treba problem.

Frantisek Dufka