LILO a WIN98

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Středa Červenec 12 09:48:38 CEST 2000

Něco podobného se mi přihodilo dříve při instalaci RH 5.1, měl jsem v mašině tři HDD a Linux
jsem chtěl až na třetí v pořadí, tj Secondary Master. LILO bylo instalováno do MBR na Primary
Master a po rebootu to dělalo přesně to samé, pouze LI a dost. Při hledání chyby jsem se
někde (bohužel si nejsem schopen vzpomenout kde) dočetl, že LILO nezvládalo boot Linuxu ze
třetího a dalších disků v pořadí. Takže jsem disky přehodil a bylo po problému. Ale nevím,
jak je to s logickými disky.

S pozdravem D. Toman

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBA Management  tel.   : +420 19 7734935
Penzijni fond SKODA, a.s.       fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8           GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz