LILO a WIN98

Tomas SMOLKA tom na fishnet.cz
Středa Červenec 12 09:05:38 CEST 2000

Zdravim,
uz asi 2 dny laboruju s tim jak rozchodit na jednom disku win98 a RH6.2CZ
Disk je 20GB uz s nainstalovanyma windozama.
Nekde jsem cetl ze disk musi byt rozdelen tak aby 1 partision byla mensi nez 1023
cylindru.
Rozdelil jsem tedy disk na 2 krat po 8024,6MB coz je po 1022 cyl. zbytek jsem nechal pro
linux.
Takze ted je disk rozdelen takto:
partition:    Type:
disk c:        FAT32    8024,6MB    Primary    Active
                 extended  11507,5        Primary
diskd:        FAT32     8024,6MB    Logical
                Linux Ext2  3216,1MB   Logical
                LinuxSwap    266,7MB  Logical

Takhle jsem to rozdelil v Partision Magicu 5.0

Pri nainstalovani RH jsem zkousel dat LILO do MBR i do Linuxove partition, ale vzdycky to
skonci na tom, ze po rebootu se napise LI a pak je to tuhe.
Kdyz nabootuju z diskety tak Linux tak windozy  jedou bez problemu.
Jedine reseni, ktere jsem nasel, je po fdisk /mbr bootovat linux z diskety ale zda se mi
to nejake divne :o(

Muze mi prosim nekdo poradit co s tim? Pripadne kde jsem udelal chybu?
Diky moc
    Tomas