"named.boot" vs. "named.conf"

AlexII AlexII na point.sk
Středa Červenec 12 11:27:09 CEST 2000

hmm no linuxconf je velmi pekna vec. Ale na to aby vedel konfigurovat take
mnozstvo
softu musi poznat syntax ich konfigurakov. Lenze to je obmedzujuce.
  Co ked chcem pouzivat namiesto sendmailu exim ? to uz linuxconf nepozna.
    A pochybujem ze by sa mi chcelo cakat kym niekto napise modul do
linuxconfu
    ktory pozna klucove slova pre "conf" eximu.
  Ale to nie je len otazka sendmail/exim. To su rozne web servre. (Sak
apache nie je jediny.)
  ftp servre a podobne.
A co ked sa zmeni syntax konfiguraku ?
Naposledy named 4.x -> named 8.x Linuxconf nastastie zvlada aj ked radsej ho
nepouzivam.

> ako povodny.
strasne to teda je:  http://www.sendmail.org/faq/section5.html#5.3

Tvrde nasadenie linuxconfu teda podla mna velmi zuzuje vyber nasadeneho
software.

                            | -=<o>=- AlexII -=<o>=- |
                            |      Svec Richard      |
                            |     AlexII na point.sk    |