gnokii & znakova sada .

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Červenec 12 11:29:45 CEST 2000

zdravim ..

netusite niekto v akej znakovej sade uklada gnokii zaznamy z 6110, ktore ma
v pamati (ME) .. mal som tam diakritiku a ked som si spravil dump, tak to
sice ulozilo, ale nie je to ani ISO-8859-2, ani Win1250 ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying