gnokii & znakova sada .

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 12 13:00:23 CEST 2000

On 12/07/2000, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> netusite niekto v akej znakovej sade uklada gnokii zaznamy z 6110,
> ktore ma v pamati (ME) .. mal som tam diakritiku a ked som si spravil
> dump, tak to sice ulozilo, ale nie je to ani ISO-8859-2, ani Win1250

Nokia, pokud je mi znamo, vymyslela vlastni znakovou sadu a kdysi jsem
nekde videl cesky program (pro windoze, snad freeware), ktery ji umel
konvertovat. Mozna bude nekde na www.cestina.cz, takze pokud nebude
vedet nekdo od gnokii, mohlo by to jit pres autora toho programu...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi