ntp servery

Tomcat tomcat na cmail.cz
Pátek Červenec 14 04:04:48 CEST 2000

> Zvravim, prosim vas, kde vzit seznam techto serveru s aktualnim
> casem, nebo
> aspon mi jich sem par napiste. Dik

testbox.ten34.ces.net
ns.anet.cz
clock1.zcu.cz
clock2.zcu.cz
bitsy.mit.edu
ntp.nasa.gov
...a stovky dalsich...

Bohuzel nevim jejich uroven stratum (obvykle 2 nebo 1) a casto se mi stava,
ze se nemuzu spojit. Mozna jsou nektere down.
Zkus hodit do vyhledavace "NTP". Treba Seznam mi vratil celkem dost odkazu.
A nekde jsem kdysi zahledl dost rozsahly seznam, ale uz se nepamatuju kde.
Zkusim se kdyz tak pohrabat ve starsich bookmarx a kdyz to najdu, hodim to
sem.

Martin "TomCat" Kocourek  Linux&Win $chizo
mail: mkocourek na wo.cz   GSM: +420-602-517866
"Tak nám zabili Kennyho, paní Müllerová..."
"To je irelevantní, veliteli!" (:>()