routed, route, kernel 2.0.36

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Červenec 14 10:26:09 CEST 2000

Martin Edlman wrote:

> Uz se vrtam v konfigurakach gated, uz mi to i funguje, ale tak na 95%.
> Tech 5% me jeste krouti.
> Jde mi o nasledujici vec.
> Pri nabootovani routeru se nahodej staticky routy na vlastni site a na
> def.gw. Potom nainstaluju package gated.lrp a pustim gated.
> Ten se zacne vrtat v tabulkach a po nejakym case (2 nebo 3 minuty) mi
> vyhodi route na def.gw. Podotykam, ze na pocitaci, kterej je jako def.gw
> nebezi zadnej routovaci daemon. Je to asi tim, alespon podle
> dokumentace, proste z gatewaye nechodej routovaci informace, tak ji
> vyhodim.

To je IMHO tim, ze Debian pouziva na GateD patche od ANK, ve kterych je chyba.

Ptal jsem se ho na to asi pred rokem. Vi o tom, ale asi nema cas to predelat.

Jde o to, ze gated dostane informaci o default route, ale mysli si, ze ta
maska je spatna
a tak ten zaznam odstrani. Tyka se to jen RIPu, v ostatnich protokolech jsou
zase jine chyby ;-)

Zkuste si prelozit gated ze cistych zdrojaku od Meritu, treba to pomuze.

P.