Preco mi zomiera PHP (SIGABRT)?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Červenec 14 12:48:16 CEST 2000

Netreba. Tolko este zvladnem aj sam. :-(#@$) (Huba plna nadavok :-))))

> Mate spravne prava na tie subory ? Existuju vobec ? Nemate to chrootovane
> alebo nieco take ?

Bingo. Tie subory tam naozaj nie su. Je to chrootovane.
Ked si vsak dam vypis strace na iny php3 skript, tak je tam tiez
mnohokrat "No such file or directory" a este vela inych chyb, ale nikdy
to neskonci SIGABRT-om.

Pokial sa mu nepaci, ze tam nema /dev/log, tak sa pytam: Preco ho vobec
chce otvarat (v tom php3 skripte ziadna praca s logom nie je - resp.
*uz* nie je)?

Otazka z druhej strany: Da sa vobec php3(+imap+pgsql) rozbehat v
chroote, resp. co vsetko k tomu potrebujem. Ono mi to v podstate bezi,
az na tento jeden skript (mailbox.php3)...

Srdecna vdaka za odpovede.

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |