Preco mi zomiera PHP (SIGABRT)?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Červenec 14 12:56:12 CEST 2000

> Pokial sa mu nepaci, ze tam nema /dev/log, tak sa pytam: Preco ho vobec
> chce otvarat (v tom php3 skripte ziadna praca s logom nie je - resp.
> *uz* nie je)?

/dev/log pouziva syslog demon na logovanie co sa vlastne deje.

> Otazka z druhej strany: Da sa vobec php3(+imap+pgsql) rozbehat v
> chroote, resp. co vsetko k tomu potrebujem. Ono mi to v podstate bezi,
> az na tento jeden skript (mailbox.php3)...

Ked to ide normalne pojde aj chrootovane. Len budete musiet mat vsetky tie
kniznice a konfiguraky a dyvajsy v tom chrootovanom prostredi.

Problem z mailbox.php3 bude v tom, ze on si testuje vselijake veci, skor
nez nieco spravi. A vtedy mu asi chybaju tie kniznice a skonci sa to
abortom.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2