Preco mi zomiera PHP (SIGABRT)?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Červenec 14 13:09:47 CEST 2000

Jan Satko wrote:

> Citam co pise.
> "No such file or directory". Treba prelozit ?
>
> Mate spravne prava na tie subory ? Existuju vobec ? Nemate to chrootovane
> alebo nieco take ?

Prave som si v inom threade - named neloguje :-( - precital o holelogd a
spol. a podarilo sa mi teda z toho umierajuceho php 3 dostat hlasku do
logu:

IMAP toolkit crash: Unable to look up user name

Takze hadam sa pohnem dalej. (Vdaka p. Satko!)

S pozdravom

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |