Announce: rcscripts

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Pátek Červenec 14 12:47:40 CEST 2000

> Ehm, a co vmware ?  :)

Vmware pro mě bohužel použitelný není, protože nepotřebuju primárně
kombinaci Linux-Woknous, ale QNX-*. A vmware si s QNX neví rady (ledaže by
se v poslední době něco změnilo).

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel M. Franc, Rokycanova 2583, 53002 Pardubice   / \ |/
mailto:pfranc na retia.cz   http://vecery.misto.cz/  ( @// \