Problém s klávesnicí na OS Corel Linux a zájem o obyčejný linux

David Hromádka davidsoft na volny.cz
Sobota Červenec 15 10:28:14 CEST 2000

Moje problémy jsou dva :
a. Když s nainstaluji Corel Linux, tak po určité době (po spuštění) přestane
funkovat klávesnice a tak jsem se jednou ani nemohl přihlásit ! Vyřešil jsem
to tím, že jsem spustil FDISK a odstranil jsem všechny oddíly typu Non-DOS,
ale rád bych tento OS používal, jak na to ? - Corel Linux jsem získal s
časopisem PC-WORLD 2/2000 a užívám dva pevné disky :

Fyzický disk 1
    1. FAT 32 partition Windows 95
    2. FAT ? partition
Fyzický disk 2
    ?. Corel Linux volbou "Take over disk".

b. Všiml jsem si na některých serverech Linuxu, ake problém je v tom, že
nevím jak ho nainstalovat, konkrétně na
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/RedHat/redhat-6.2/i386
Prosím,

řešení jakéhokoli problému napsat rovnou na davidsoft na volny.cz
Tip : můžete zkusit odkaz
mailto:davidsoft na volny.cz?subject=Reseni%20problemu.