Problém s klávesnicí na OS Corel Linux a zájem o obyčejný linux

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 15 12:53:13 CEST 2000

Dne So, 15 čec 2000 David Hromádka napsal(a):

>b. Všiml jsem si na některých serverech Linuxu, ake problém je v tom, že
>nevím jak ho nainstalovat, konkrétně na
>ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/RedHat/redhat-6.2/i386
>Prosím,

Koupit, nebo u nekoho vypalit CD - nejednodusi.

Nebo instalovat pres FTP vytvorit si instalacni disk.

nandite tam soubor bootnet.img v ./images a rawrite v ./dosutils

v dosu
 rawrite -f bootnet.img -d a:

linux

cp ./bootnet.img /dev/fd0

A potom nahrat system z diskety zadat udaje a instalovat......

>řešení jakéhokoli problému napsat rovnou na davidsoft na volny.cz
>Tip : můžete zkusit odkaz
>mailto:davidsoft na volny.cz?subject=Reseni%20problemu.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|       soban na centrum.cz                 |