X-ka a MP3

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Sobota Červenec 15 21:26:59 CEST 2000

Zdravim vas a preji uz konecne slunecny den,
 narazil jsem na dalsi akademicky problem :-)
S uspechem jsem po pomoci Zdenka Bohma rozchodil v linuxu
zvukovou kartu ESS1869 (nikoliv 1868, je to skutecne).
Uvodni gingani v X-kach mi to prehraje, ozvuceni akci v X-kach taky jede,
*.WAV prehraji taky v pohode, ale mam problem se soubory *.MP3.
Pri jejich prehravani mi to zacne skrcet, hrat silene pomalu, kvilet
a vubec se to neda poslouchat. Jedine, co me napada je, ze mam
pomalou masinku, je to mozny?

Mam AMD-K5/90MHz , 32Mb RAM, instalace RH6.2CZ, kernel-2.2.16

Je to malo na MP3?

Diky
--
Viktor Voráč