X-ka a MP3

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Neděle Červenec 16 12:07:08 CEST 2000

Moc to není, ale mělo by to stačit, mp3 se dají přehrávat i na
486/100 a to je ta K5 o něco rychlejší. Zkuste konzolový mpg123.

Jaký používáte windowmanager? Možná máte problém s nedostatkem paměti
(zvlášť jestli používáte KDE, není 32 nijak moc).

					Martin

On Sat, 15 Jul 2000, Viktor Voráč wrote:

> Zdravim vas a preji uz konecne slunecny den,
>  narazil jsem na dalsi akademicky problem :-)
> S uspechem jsem po pomoci Zdenka Bohma rozchodil v linuxu
> zvukovou kartu ESS1869 (nikoliv 1868, je to skutecne).
> Uvodni gingani v X-kach mi to prehraje, ozvuceni akci v X-kach taky jede,
> *.WAV prehraji taky v pohode, ale mam problem se soubory *.MP3.
> Pri jejich prehravani mi to zacne skrcet, hrat silene pomalu, kvilet
> a vubec se to neda poslouchat. Jedine, co me napada je, ze mam
> pomalou masinku, je to mozny?
>
> Mam AMD-K5/90MHz , 32Mb RAM, instalace RH6.2CZ, kernel-2.2.16

> [...]

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Hardware: The parts of a computer system that can be kicked.