Ukonceni systemu

Viktor Voráč montyjackovo na post.cz
Sobota Červenec 15 21:19:38 CEST 2000

Zdravim vas a preji hezky den,

mam takovej problemek a v zadny dokumentaci, kterou jsem prolez, jsem na to
neprisel.
Pri ukoncovani systemu mi to ke konci po

Turning off swap     OK

napise

Turning off accounting accton: Function not implemented        FAILED

Pravdepodobne to zaclo po upgradu kernelu z 2.2.14 na 2.2.16.

Nevite, kde by moh bejt zakopadej vlkodlak?
Chybi mi neco v jadre, co jsem neprikompiloval?
Zatim jsem to vyresil tak, ze jsem prikaz "Turning off accounting accton:"
vyhodil primo ze scriptu /etc/rc.d/init.d/halt , ale to asi neni reseni, ze?
Ten prikaz spoustel /sbin/accton. Muze to neco podelat?

Mam RH6.2CZ , pocitac AMD K5/90MHz , 32Mb RAM

Diky za podnety
--
Viktor Voráč
Nickname: MontyJack