Ukonceni systemu

Martin Douda mad na students.zcu.cz
Neděle Červenec 16 11:50:57 CEST 2000

V jádře nemáte BSD Process Accounting (v General setup). Ale nejspíš vám
nikdy nebude chybět, takže vaše řešení je asi nejlepší. BSD Process
accounting se použije, pokud vás zajímá jaké programy pouštěl jaký
uživatel a pod.

					Martin

On Sat, 15 Jul 2000, Viktor Voráč wrote:

> Zdravim vas a preji hezky den,
>
> mam takovej problemek a v zadny dokumentaci, kterou jsem prolez, jsem na to
> neprisel.
> Pri ukoncovani systemu mi to ke konci po
>
> Turning off swap     OK
>
> napise
>
> Turning off accounting accton: Function not implemented        FAILED
>
> Pravdepodobne to zaclo po upgradu kernelu z 2.2.14 na 2.2.16.
>
> Nevite, kde by moh bejt zakopadej vlkodlak?
> Chybi mi neco v jadre, co jsem neprikompiloval?
> Zatim jsem to vyresil tak, ze jsem prikaz "Turning off accounting accton:"
> [...]

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://www.volny.cz/mad3/                EMAIL:mad na students.zcu.cz
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Hardware: The parts of a computer system that can be kicked.