Dotaz na existenci emulatoru

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Neděle Červenec 16 19:50:05 CEST 2000

Jen malickost - vmware ma omezeni co se tyce grafiky, pokud se nekomu
podarilo nastavit lepsi rozliseni nez 640x480x4bpp, dejte vedet, kvuli
absenci kvalitniho prohlizece musim pouzivat MS IE.

pro rypave: Mozillu (17) jsem zkousel, je pomala a chybuje v pripade
slozitejsich frame, sice css je uz lepsi.

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3