Dotaz na existenci emulatoru

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Červenec 20 21:12:08 CEST 2000

znouza wrote:

> Jen malickost - vmware ma omezeni co se tyce grafiky, pokud se nekomu
> podarilo nastavit lepsi rozliseni nez 640x480x4bpp, dejte vedet, kvuli
> absenci kvalitniho prohlizece musim pouzivat MS IE.

Pokud chcete používat  ve VMware vyšší  rozlišení, musíte  mít  ve
virtuálním počítači  nainstalovaný  SVGA driver. Pokud máte Vmware
1.x, tak je potřeba mít  stažený soubor Vmware tools (EXE),  který
běźným způsobem ve Windows  nainstalujete. SVGA driver je součástí
této  instalace.  Myslím,  že  po restartu ;-)   Windows  updatují
ovládač videokarty a budete moci nastavit vyšší rozlišení.

Pokud používate verzi 2.x,  tak  Vmware tools  nemusíte  stahovat,
neboť je součástí vlastního prostředí Vmware a stačí "namountovat"
virtuální disk (v menu Vmware)  a spustit  instaci VMtools z  této
diskety.

BTW:  Nedělám  si iluze  o kvalitách  Netscapu,  ale spouštět  jen
kvůli IE virtuální počítač se všemi omezeními z toho plynoucími se
mi zdá poněkud přitažené za vlasy. Zkuste popsat, co přesně vám na
Netscapu vadí a možná budete překvapen, že řešení vašich  problémů
existuje i v rámci Linuxu.

--
    |   Miroslav Petricek               mpe na stavos.cz  |