mail <-> news (a news2mail problem)

Michal Ludvig mic na logix.cz
Pondělí Červenec 17 09:15:01 CEST 2000

Zdravim,
po vikendu experimentovani se mi podarilo jax-tax zprovoznit  propojeni
news (inn 2.2.2) a mailinglistu (ezmlm), ale nepodarilo se mi premluvit
prg. news2mail, aby jako odesilatele (napr. pro Return-Path) pouzil neco
jineho nez <news>@muj.pocitac.cz (je tam opravdu '<news>' - vc. spicatych
zavorek). Je to celkem problem, protoze <news>@... neni zcela legalni
adresa a qmail na ni sice postu doruci, ale zaroven generuje mail pro
postmastera.

Nevi nekdo, jak premluvit news2mail, aby pouzil jako odesilatele neco
rozumnejsiho (treba fromnews na muj.poctac.cz)?

A jak udelat posilani opacnym smerem? Zatim jsem si udelal jednoduchyy
perl-skript, ktery vykucha nektere hlavicky a posle to na vstup
'| inews -OSh -n moje.news.grupa', ale nevim, nakolik je to dostacujici
/ legalni. Neexistuje nejaky standardnejsi zpusob?

Diky

Michal Ludvig