rizeni autentikace k linuxu

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pondělí Červenec 17 10:05:59 CEST 2000

ad exportni omezeni: http://web.mit.edu/network/kerberos-form.html

pokud neverite

a SESAME je co?

diky
tm

PS: s PAM to neni tak jednoduche, pokud Vas nenajde treba ten kerberos,
tak musite zajistit, aby provadel autentikaci oproti passwd nebo to proste
zkusil jinak - a to jsem uz nikde nenasel.. navic se ten modul strci do
/lib/security/ a v /etc/pam.d/xxx se definuje pouziti..

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3