rizeni autentikace k linuxu

Pondělí Červenec 17 10:48:39 CEST 2000

On Mon, 17 Jul 2000, znouza wrote:

> ad exportni omezeni: http://web.mit.edu/network/kerberos-form.html
> pokud neverite

To muze stejne dobre znamenat, ze ten formular zapomneli odstranit. :)

http://www.cosic.esat.kuleuven.ac.be/sesame/
http://www2.linuxjournal.com/lj-issues/issue45/2453.html
http://www.fit.qut.edu.au/~ashley/sesame.html

> PS: s PAM to neni tak jednoduche, pokud Vas nenajde treba ten kerberos,
> tak musite zajistit, aby provadel autentikaci oproti passwd nebo to proste
> zkusil jinak - a to jsem uz nikde nenasel.. navic se ten modul strci do
> /lib/security/ a v /etc/pam.d/xxx se definuje pouziti..

To je obecna zalezitost PAMu. Takove veci se delaji takto nejak:

auth   sufficient   pam_co_muze_selhat.so ...
auth   required     pam_nahradni.so ...