Rychlost IDE rozhrani?

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Pondělí Červenec 17 12:21:33 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Ja bych rekl, ze je docela pravdepodobne. Vetsina lidi ma stejne jen
> jeden harddisk, tak proc se zbytecne snazit?
>
> Ovsem pokud mate dojem, ze je chyba zrovna v Linuxu ci jinem systemu, pak
> muzete jedine vyzkouset jine OS.
Ja nevim,  mam zkusenosti napr. se Sunama. Treba u Ultra 10
jsou ted IDE disky a ta masina pri velkem IO tuhne stejne
jako PC. U starych SparcStation5 a 10 bylo SCSI, tyhle
stroje jsou radove pomalejsi, ale pri velke IO zatezi se na
nich dalo v pohode pracovat. Tak bych z tohoto soudil, ze
IDE proste neni zadny  zazrak samo o sobe.

						Dan

--
Daniel Smolik
http://www.corpus.cz