GRABOVANI FOTEK pod LINUXem

robo smeti na ranet.sk
Pondělí Červenec 17 10:26:25 CEST 2000

Dňa Po, 17 júl 2000, Lukas Zapletal napísal:
>Dobry den,
>
>	chteli bychom do jidelny nainstalovat malou (webovou) kamerku a pripojit
>ji k linuxovemu stroji tak, aby pravidelne snimal obrazky do formatu
>gif/jpeg a ukladal je pres NFS na web, aby se pracovnici mohli pres www
>podivat, jak to vypada.
>
>	Nemate nekdo s podobnou veci zkusenost? Nemohl by mi nekdo poradit jaky
>hardware koupit (kamera, karta...) ?
>
>Diky
>
>lzap
>Lukas Zapletal

Mne to chodi na karte zalozenaj na chipe bt878 - TV Radio Live od DartEurope,
ale mozes pouzit aj inu ktoru podporuje video4linux.
Kameru som pripojil klasicku video8 (to je vlastene jedno).
A webcam software som nasiel v baliku xawtv (TV pod linuxom), grabuje JPG a
upgrajduje na webserver cez FTP.

Robert Rybarsky

BTW: uvedena karta ma parametre
TUNER TYPE=5