php shell

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Pondělí Červenec 17 17:27:16 CEST 2000

On Mon, 17 Jul 2000, Petr Simek wrote:

> Pokud by jste nic nenasel a pouzivate krome php take webserver, tak si je
> z cronu muzete spoustet pres wget - wget http://localhost/skript.php3 a
> vysledek treba posilat do /dev/null nebo ho presmerovat do logu.

:) to mne nenapadlo

no, stejne to radsi zkompiluju zvlast, abych ten webserver zbytecne
nezatezoval

ona taky otazka bezpecnosti nic moc

mam ale porad pocit, ze se nekdo snazil udelat shell, ktery mnel syntax
php
ono IMHO taky v te vysledne binarce budou veci, ktere by pro pousteni v
systemu ani nebyly potreba(puvodne je php pro dynamicke webove stranky,ze)

diky

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz