php shell

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Červenec 18 08:19:08 CEST 2000

marek cervenka wrote:

> zdravim,
>
> mam pocit ze tu to jiz jednou probehlo, nicmene v archivu se mne nedari
> nic najit a taky ma nekdo mozna nove poznatky
> jedna se o to pouzit php jazyk pro nektere skripty, ktere se budou poustet
> z cronu apod.
> znamena to kompilaci php jako "standalone" program a potom pouzivat napr.
> jako perl

*** Pri kompilaci PHP3 jako modulu do apache se automaticky skompiluje i
binarka pro CGI, jen neni stripnuta. Tu lze bez problemu pouzit pro
spousteni skriptu z shellu. Bezne pouzivam, syntaxe jako u perl:

#!/usr/local/bin/php
<?

?>

> pouziva to tak nekdo?
> srovnaval nekdo tohle reseni napr. vuci shellu (rychlostne, osetreni
> chyb..)?

*** Treba ja. Psal jsem skripty, ktery se z cronu pusti, sosnou si data
na nejakem URL, rozsekaji si to a nacpou dodatabaze, funguje zcela bez
problemu. Ted se zrovna chytam udelat validacni skript, ktery by mi
kontroloval funkcnost URL v databazi. Vzhledem k tomu, ze neumim perl je
to pro me celkem prijemne a rychle.

Honza

--