existuje ipchains + nieco ala curses ???

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Červenec 18 01:23:50 CEST 2000

Zdravim,

<Tichomir.Kotek na uvt.tuke.sk> píše v diskusním
příspěvku:20000717111420.B14105 na uvt.tuke.sk...
> Ahoj
>
> chcem sa spytat ci sa niekto nestretol s gui pre ipchains na baze curses
apod.
> Hladam nejaku utilitku pre konzolu a zatial som nic nenasiel.
> (presne ako gfcc pod X-kami, ale bez X. ;)
>

> diki
> tk

No, nevim, zadny neznam, ale vy by jste se opravdu spolehal pri nastavovani
fw na nejaky parser? Struktura ipchains se mi zda dost jasna a ani nevim co
by Vam na tom mohl nejaky frontend usnadnit. IMHO myslim, ze se Vam cas
straveny u manu ipchains mnohonasobne vrati.

S pozdravem

Mila Kuchta