existuje ipchains + nieco ala curses ???

Tichomir.Kotek na uvt.tuke.sk Tichomir.Kotek na uvt.tuke.sk
Úterý Červenec 18 08:33:24 CEST 2000

On Tue, Jul 18, 2000 at 01:23:50AM +0200, Mila Kuchta wrote:
> Zdravim,
>
> <Tichomir.Kotek na uvt.tuke.sk> píše v diskusním
> příspěvku:20000717111420.B14105 na uvt.tuke.sk...

> apod.

> No, nevim, zadny neznam, ale vy by jste se opravdu spolehal pri nastavovani
> fw na nejaky parser? Struktura ipchains se mi zda dost jasna a ani nevim co
> by Vam na tom mohl nejaky frontend usnadnit. IMHO myslim, ze se Vam cas
> straveny u manu ipchains mnohonasobne vrati.
>
> S pozdravem
>
> Mila Kuchta

okej tak napr.: ipchains -I kamsi-d 116 -p tcp .....
		         ^^^^^^^^^^^^^^

tato zalezitost je kriticka pri velkom mnozstve pravidiel a "interaktivnom"
debug mode (operator na konzole a zvoniace telefony "preco nejde ..." :)
ipchains su inac zvladnute.
chyba mi moznost si vylistovat pravidla a pohodlne ich editovat bez trapneho odpocitavania riadkov.

istei, je tu moznost to pisat rovno do skriptu, pripada mi to ale trosku menej
flexibilnejsie, hlavne pri mnohych user-chain-och.

	TiKO

--
+-=< kotek na uvt.tuke.sk >=------+