Instalace ORACLE

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Úterý Červenec 18 09:48:36 CEST 2000

Instaloval jsem Oracle8i Release 2 (8.1.6) na RH 6.2 a 8.1.5 na Solaris 8. Obě
instalace bez problémů, pokud přesně dodržíte postup, který je popsán v
dokumentaci. Obě instalace byly pokusné, na PII 400Mhz, 128 MB RAM a 8 GB HDD.
Samotná instalace, bez vytváření databáze, trvala tak hodinu, ale u RH je třeba
rekompilovat jádro s potřebnými parametry, opět dle dokumentace. Pouze jsem
musel dodělat script pro automatický start/shutdown Oraclu. Příklad, který je
uveden v dokumentaci, má chyby.

S pozdravem
D. Toman

Jan Marek wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> za nekolik tydnu nam prijde server, na ktery bych mel instalovat
> ORACLE databazi. Rad bych se zeptal na Vase zkusenosti s
> instalaci ORACLE:
>
> 1) Da se rozumne ORACLE nainstalovat na kteroukoliv distribuci
> (uvazuju o Debianu), nebo je lepsi RH, prip. SuSE?
> 2) O pametove narocnosti instalace v Jave se tu psalo, server
> bude mit 512MB: bude to rozumne stacit, nebo mam pro tu instalaci
> shanet dalsi pamet?
> 3) Jsou jeste pri instalaci nejake klicky, na ktere byste me
> upozornili predem?

This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBA Management  tel.   : +420 19 7734935
Penzijni fond SKODA, a.s.       fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8           GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz