Instalace ORACLE

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červenec 18 09:57:31 CEST 2000

On Tue, 18 Jul 2000, Jan Marek wrote:

> 1) Da se rozumne ORACLE nainstalovat na kteroukoliv distribuci
> (uvazuju o Debianu), nebo je lepsi RH, prip. SuSE?

 Debian je na to supper :-), my (ja a Blackie) jsme meli problem s
tim, najit tu spravnou javu s tou v Potato nam to nejak neslo. Pokud se
pamatuji tak jsme si ji stahovali z http://www.blackdown.org/.

 Kazdopadne to chce Oracle8i 8.1.6 - oracle8161_tar.gz
(s 8.1.5 to dost lidem neslo).

> 2) O pametove narocnosti instalace v Jave se tu psalo, server
> bude mit 512MB: bude to rozumne stacit, nebo mam pro tu instalaci
> shanet dalsi pamet?

No mi jsme pouzili pracovni stanici podobnych parametru.

> 3) Jsou jeste pri instalaci nejake klicky, na ktere byste me
> upozornili predem?

 Je to standardne provedena komercni prasarna, na nejake package
zapomen.. je to ve stylu "a ted spust pod rootem ten velky skript...."
ale da se to pozit. Je tam urcite mene chyb nez drive.

					Karel