Upgrade GTK

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Červenec 18 10:41:51 CEST 2000

> Podle rad jsem nainstaloval novou verzi knihovny GTK pomoci rpm -U
> --nodeps --force gtk.rpm Z toho, ze to nehodilo zadne chyby a ze prikaz
> rpm -q gtk mi vyhodi gtk-1.2.7-21 soudim, ze se to asi opravdu
> nainstalovalo. Bohuzel pri pokusu nainstalovat novou verzi gimpu mi po
> zadani ./configure vyhodi, ze nenalezl spravnou verzi gtk. Pry potrebuje
> verzi 1.2.7 nebo vetsi. Taky tam pise, ze nenasel soubor gtk-config.
> Prohledal jsem cely disk a taky jsem ho nenasel. Co delat? Je mozne, ze
> se nespustili instalacni skripty obsazene v gtk.rpm? Zkuste me aspon
> [...]

Pravdepodobne to rpm obsahuje pouze knihovnu samotnou bez
podpory pro kompilaci (*.h soubory, gtk-config)...
V redhatu mate casto nejakou vec rozdelenou na 2 baliky
- ten druhy (devel) potrebujete pro kompilace. Myslim,
ze jsem suse vyhodil prave pro absenci devel baliku,
bez kterych si prilis srandy neuzijete.

Doporucuji instalaci gtk primo ze zdrojovych kodu...

Michal Samek