propustnost ftp serveru

Ludvik Vlcek noel na beta.cermak.cz
Úterý Červenec 18 15:28:54 CEST 2000

zdravim,

narazil jsem na celkem zajimavou vec. Testoval jsem propustnost
wu-ftp serveru z distribuce RH 6.2. Jako klienta jsem pripojil W95 na
486/66, 16 MB RAM, sitova karta je ISA 3C509. Stroj je sam na
segmentu. Server bezi na 400MHz Celeronovi, 128 MB RAM, sitovky jsou
nejake RealTec karty (3 kusy). Dalsi stroj P233, 64 MB RAM, sitovka
taky RealTec (10 Mbit).
A ted. Zjistil jsem, ze pri spojeni pentium-server je dowload cca
1050 kB, upload cca 670 kB. Coz bych bral jako celkem vyhovujici.
Stejne mereni proti one 486 ale ukayalo hodnoty: dowload cca 44kB,
upload cca 32 kb.
Je mozne, ze takove drasticka snizenui vykonu ma na svedomi
kombibnace W95 a 486, nebo jsem neco prehledl ?

diky

--
L.V.
jezevec