postscript,ghostscript a cestina

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Úterý Červenec 18 15:30:08 CEST 2000

Dobry den,

prave se prodiram problematikou tisku v linuxu. Jak mi jedna dobra duse
poradila, tak jsem dobry osvetleni nasel v linux. novinach. Mam ale
nasledujici problem.

V netscape navigatoru mam stranku pekne cesky, kdyz ji vytisku do
souboru.ps, tak se mi ztrati cestina, kdyz tento soubor pomoci ghostscriptu
prevedu do formatu pro tiskarnu HP laserjet 4 a tento soubor vytisknu, tak
na vytistene strance namam ani obrazky - je tam jenom text, ktery neni
cesky a po obrazcich jsou jenom prazdne mista.
Nevite nekdo proc ?

predem dik rm