Zvetseni ext2 partition

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Úterý Červenec 18 18:12:06 CEST 2000

On Tue, 18 Jul 2000, Jan Krupa wrote:

> Zdravim,
> mel bych dotaz ohledne zvetseni ext2 partition. Konkretne se mi jedna o
> nasledujici:
> mam 400MB disk(boot, 1 partition) s RHLinuxem 4.2 a rad bych data
> presunul na 800MB disk. Nechce se mi ale na 800MB disku vytvaret druhou
> pertition(za tou prvni, co presunu z 400MB disku), ale chtel bych tu
> prvni zvetsit(napr. Powerquest Diskimage to umi s FATkou). Nevi nehodou
> nekdo o podobnem nastroji pro Linux(resp. na ext2 partition).

Neco takoveho by mel umet ext2resize. Ale proc to chcete delat tak
komplikovane (a nejspis i nebezpecne)? Jestli chcete pouze presunout linux
na novy disk (tak jsem to pochopil), je lepsi precist si Hard-Disk-Upgrade
mini HOWTO. Jsou tam hned ctyri zpusoby, jak udelat co chcete (v podstate
je potreba pouze prekopirovat obsah disku a nastavit lilo)

--
Michal Kaspar

VSE Praha