Zvetseni ext2 partition

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Červenec 19 08:13:15 CEST 2000

Petr Simek wrote:

> Klasicky tar nevyhovi ? Udelat na novem disku filesystem, pak si ho
> namontovat do /mnt , pak se prepnout do /mnt pak spustit neco jako -
>
> tar -c -f - --exclude /proc --one-file-system / | tar -x -f - --preserve

na tohle pouzivam prikaz
# cp -a /bin /dev /home /opt /root /tmp /var /boot /etc /lib /sbin /usr
/mnt/newdisk

zkopiruje to celej disk na disk, kterej je mountnujtej v /mnt/newdisk.
Vsimnete si, ze nekopiruju adresare /proc /lost+found and /mnt (to by
bylo maso). Adresar /proc a /mnt je treba na novym disku vytvorit rucne
(/lost+found by tam mel bejt po vytvoreni fs).

presne tak.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl