Nelze psat do oken v Netscape

Pavel Chalmoviansky chalmo na fmph.uniba.sk
Středa Červenec 19 09:18:18 CEST 2000

On Wed, 19 Jul 2000, Okrina Miroslav wrote:

> Zdravim.
> Obcas se mi stava, ze nejde zapsat cokoliv do okenenek na www strankach,
> ktera jsou k tomu vyhrazena ...proste se tam znaky nezobrazuji a ani tam
> nejsou. Pak musim shodit X, jine reseni jsem zatim neobjevil. Setkal se
> s tim uz nekdo ? RH 6.2.

Obcas sa mi to stavalo. A ako najmenej otravne nesystemove riesenie
pouzivam prechod mysou na dolny panel. Po jeho vyskoceni a zasunuti naspat
sa daju znaky opat pisat.

Pozna niekto systemove riesenie?

Chalmo
   Department of Geometry               http://www.uniba.sk/~chalmo
   Faculty of Mathematics and Physics   chalmo na fmph.uniba.sk
   Comenius University                  ICQ: 62400065
   Bratislava                           +421-7-65427960 (secretary)
   Slovakia                             +421-7-60295229