Nelze psat do oken v Netscape

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Červenec 19 10:10:04 CEST 2000

Pavel Chalmoviansky wrote:

> Obcas sa mi to stavalo. A ako najmenej otravne nesystemove riesenie
> pouzivam prechod mysou na dolny panel. Po jeho vyskoceni a zasunuti naspat
> sa daju znaky opat pisat.
>
> Pozna niekto systemove riesenie?

dlouhodobym pozorovanim se mi to jevi takto:
k "zamrznuti" vstupnich poli ve formulari dojde POKUD je ve formulari
drop-down (combo) list, kterej je prilis dlouhej na jedno zobrazeni,
takze se zobrazi na konci "More ... >", kterym se zobrazuje dalsi cast
listu, A POKUD vlezu prave do tyhle dalsi casti listu.
Pouzivam WindowMaker a pro obnovu provedu klik prostrednim tlacitkem
mysi na plose vedle netscape, zobrazi se seznam oken, vyberu okno
Netscape a je "rozmrazeno".
Nevim jestli jde o chybu primo Netscape nebo Motif knihoven, ktery
pouziva jako widget toolkit, nebo jestli je to vec systemu - zkouseno na
RH 6.1 a 6.2, XFree86 3.3.6 a 4.0, Netscape 4.7, 4.71, 4.72, 4.73.
Pokud existuje nejake naprava, rad bych se ji dovedel.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl