XFree86 4.0.1 a RIVA TNT2 Vanta

Středa Červenec 19 12:05:11 CEST 2000

Zdravim

pokusal som sa rozchodit $SUBJ na doske QDI Legend 5. Gr. karta je v
zbernici AGP.
stiahol som si ovladace zo stranky NVIDIe, ako modul do jadra, tak GLX
driver pre XFree 4.

Po instalacii a spusteni sa sice karta najde, aj sa pouzije ovladac od
NVIDIe, problem je ale ten, ze to hned skrachuje s tym, ze mam uplne
rozhasenu video ram, sice v tom zmysle, ze mam cez obrazovku iba farebne
stvorceky a nieco pod nimi. pomoze iba reboot. niekedy sa stane aj to, ze
masina vytuhne uplne.

v ramci pokusov som skusal vypinat v biose video shadow, agp aperature size
som nastavil na 16mb ako ma vram gr. karta.

chodi niekomu $SUBJ v spominanej konfiguracii spolahlivo? moj odhad je ten,
ze na vine je doska, prip. ovladac karty, ktory mozno nespolupracuje dobre s
touto "dietnou" vanta verziou RIVA TNT2..

budem vdacny aj za mail typu "mne to chodi, nastav si to poriadne":-)

S pozdravom a zelanim pekneho dna
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk