XFree86 4.0.1 a RIVA TNT2 Vanta

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Středa Červenec 19 12:15:10 CEST 2000

Tibor Pittich wrote:

> Zdravim
>
> pokusal som sa rozchodit $SUBJ na doske QDI Legend 5. Gr. karta je v
> zbernici AGP.
> stiahol som si ovladace zo stranky NVIDIe, ako modul do jadra, tak GLX
> driver pre XFree 4.
>
> Po instalacii a spusteni sa sice karta najde, aj sa pouzije ovladac od
> NVIDIe, problem je ale ten, ze to hned skrachuje s tym, ze mam uplne
> rozhasenu video ram, sice v tom zmysle, ze mam cez obrazovku iba farebne
> stvorceky a nieco pod nimi. pomoze iba reboot. niekedy sa stane aj to, ze
> masina vytuhne uplne.

> [...]

Zkuste se podívat na
http://www.nvidia.com/Products/OpenLinuxDwn.nsf/xfree86_40bld094FAQ , je tam
FAQ jak rozchodit drivery od NVIDIE. V sekci 6.5.5 je popisovano, ze nejcasteji
se Xka zaseknou z duvodu spatne podpory AGP a je tam napsano jak to napravit,
mozna to je i Vas pripad (zvlast, jestli je deska s jinym cipsetem nez od
Intelu).

--
S pozdravem

Zdeněk Drlík