zvuk v DOSEMU?

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Červenec 19 14:38:06 CEST 2000

>  : dlouho moznost nastavit io, irq, drq soundblasteru, ale
>  : z dokumentace jsem pochopil, ze zvuk nefunguje [?], je mozne
>  : ze jsem spatne hledal.
>
> asi ano, mne zvuk funguje bez vacsich problemov
> (carmageddon apod. :-))

mi se stale nedari :'( mam dosemu 0.99.neco a funkcni /dev/dsp.
Zkousel jsem Lemmings -- jeli bez zvuku a DOOM -- s nastavenym
soundblasterem mi to chroustlo dosemu. Nevzpominas si na nejake
problemy? Jedine co jsem udelal bylo uprava konce dosemu.conf
a povoleni zvukovky. Drivery jsem zkousel nainstalit ale nechytily
se [drivery na sb16, ted nevim ktery ze vsech soundblasteru
vlastne dosemu emuluje].

[PS puvodne to slo soukrome, ale Mr. Garabik ma Permanent fatal errors]

--

                                    Jan Klügl