Sprevadzkovanie virtusertable (

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Červenec 19 16:35:43 CEST 2000

> 1. virtusertable se bude bavit jen s domenami v sendmail.cw pripadne v
> access_db s priznakem RELAY

Toto mi nefunguje. Pokial je domena v access.db, dorucuje sa bez pouzitia
virtusertable.

Nemozem mat dotycnu domenu v sendmail.cw, len potrebujem interceptovat
prechadzajuci mail a zmenit mu destinaciu.

Nejaky napad? Nieco som videl v linuxconf, pripisal do sendmail.cf zopar
prepisovacich pravidiel, ale nikdy sa mi stroj podla nich
neriadil. (complex user routing)

Moze mi niekto poradit, do ktorej sekcie sa maju pripisat tie pravidla,
aby boli funkcne bez domeny v cw?

Dakujem,

Tomas