XFree86 4.0.1 a RIVA TNT2 Vanta

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Středa Červenec 19 15:44:19 CEST 2000

Tibor Pittich wrote:

> Zdravim
>
> pokusal som sa rozchodit $SUBJ na doske QDI Legend 5. Gr. karta je v
> zbernici AGP.
> stiahol som si ovladace zo stranky NVIDIe, ako modul do jadra, tak GLX
> driver pre XFree 4.
>
> Po instalacii a spusteni sa sice karta najde, aj sa pouzije ovladac od
> NVIDIe, problem je ale ten, ze to hned skrachuje s tym, ze mam uplne
> rozhasenu video ram, sice v tom zmysle, ze mam cez obrazovku iba farebne
> stvorceky a nieco pod nimi. pomoze iba reboot. niekedy sa stane aj to, ze
> masina vytuhne uplne.

> [...]

Ja mam XFree86 4.0, Riva Vanta TNT2, pouzivam driver 'nv', ktery je
soucasti XFree a funguje to - teda vetsinou. Mam problem pri pouzivani
xdm,wdm - pri ukonceni WindowMakeru mi to spadne a xdm,wdm login se uz
neobjevi. Nevim ale jestli je to HW. Pokud poustim X pres startx z
promptu, je vse OK.
Zadny upavy konfiguraku wdm jsem nedelal, stejne tak na jinym pocitaci,
kde wdm pouzivam bez problemu, ale s S3 Trio3D.
Jeste jedna vec, ktera na S3 funguje a na Vante ne: kdyz maximalizuju
okno LyXu (jen u toho) ve WindowMakeru (jinej manager jsem nezkousel),
tak se mi na Vante blbe prekresli obsah okna, na S3 v pohode. Na Vante
se to castecne srovna napr. po zaskrolovani.
Zrejme je nekde chyba.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl