po instalaci chybi inittab

Tomas Konrad tomas_li na hotmail.com
Středa Červenec 19 15:47:25 CEST 2000

Mozna, ze mi nekdo ze zkusenejsich muze poradit:

Pokousel jsem se nainstalovat Open Linux od Caldery
na starou 486ku, ktera nema CDRom, takze jsem musel nejdrive
zkopirovat prislusne adresare na HD do "DOS partition".
Podarilo se mi nainstalovat i LILO - na /dev/hda3, takze
jsem mohl nabootovat z disku.  Bohuzel po bootu jsem dostal
hlasku, ze soubor inittab nebyl nalezen a byl jsem dotazan,
abych zadal runlevel.
Fungovalo to jen kdyz jsem zadal S (single user).  Kdyz jsem
zadal cislo 0-9, system "visel".

Mohl by mi nekdo dat radu co s tim?  Popr. ktery typ instalace
(RedHat, SuSe, Debian, Mandrake, Caldera, atd.) je nejlepsi
pro 486ku a instalaci z HD, tak aby mel uzivatel instalaci detailne
pod kontrolou?

Vrele diky.