po instalaci chybi inittab

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Čtvrtek Červenec 20 07:45:45 CEST 2000

Tomas Konrad wrote:

[snip]
> jsem mohl nabootovat z disku.  Bohuzel po bootu jsem dostal
> hlasku, ze soubor inittab nebyl nalezen a byl jsem dotazan,
> abych zadal runlevel.
> Fungovalo to jen kdyz jsem zadal S (single user).  Kdyz jsem
> zadal cislo 0-9, system "visel".

Takze asi nemate vytvoren soubor /etc/inittab? No tak ho v tom
jednouzivatelskem rezimu vytvorte. Je sice podivne proc se tam
nevytvoril, ale distribuci Caldera detailne neznam, takze vam asi
neporadim co jste udelal spatne. Jestli nevite jak ma vypadat, ozvete se
poslu vam svuj.

> Mohl by mi nekdo dat radu co s tim?  Popr. ktery typ instalace
> (RedHat, SuSe, Debian, Mandrake, Caldera, atd.) je nejlepsi
> pro 486ku a instalaci z HD, tak aby mel uzivatel instalaci detailne
> pod kontrolou?

Kdyz uz jste se konecne dopracoval k tomu, ze vam to alespon funguje v
single modu, tak ani distribuci nemente :-) Zkuste nad tim vyhrat...
Obecne lze rici, ze novejsi distribuce jsou pomalejsi a rozsahlejsi na
misto (konkretne treba RedHat nepouziva stripnute knihovny, takze je
vetsi) -- ale zalezi na vasich narocich (co tam vsechno ma bezet, kolik
mate mista na disku a pameti, + typ dalsiho hardware)... Existuji
disketove distribuce, ale je jasne, ze pocet programu obsazenych v tech
distribucich je omezen a proto musite mit znalosti co s nimi. Z tech
podle me lepsich je Monkey linux --
http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/docs/czech.htm, download na
ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/monkey/. Je to 5 disket systemu + dalsi
v adresari "packages" na tom FTP. Nevyhodou je, ze je starsi --
nepodporuje "nove veci" (jak systemove, tak na strane hardware --
zvukovky, graficke karty, ...).
Zkuste tedy popsat, k cemu vam ten linux bude :-)