PLIP spotreba procesoru

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Středa Červenec 19 15:42:15 CEST 2000

hola,
prave se snazim zazalohovat pres PLIP z 386 na Cel525,
ale to co mi to dela se mi dost nezda: kernel bere cca 30-40%
procesoru [top - CPU states - system], coz mi prijde vazne HODNE.
Mluvim o tom Celeronu.
Znamena to mj. ze radsi ani nespoustim vmware, ze se mi cuka
mys a ze prepnuti z X do konzoly trva dobrych 7 sekund a ze obcas
nevim jestli neco ztuhlo nebo ze mam jen chvilku pockat nez se
pohne mys.

Je toto normalni? Da se s tim neco delat? Podotykam ze na jedne
strane je ta 386ka, kde si muzu nechat snit o nastaveni paralelniho
portu pro vyssi rychlosti.

dik

--

                                    Jan Klügl