SBlive EMU10K1

Jaromir Bosko bosko na stapro.cz
Středa Červenec 19 15:33:13 CEST 2000

Prosím vás, pořád se mi nevede zprovoznit SB LIVE player 1024.
Mám jádro 2.2.14, zkoušel jsem i ALSU ale pořád dělám někde nějakou chybu.
( v jádru nastaveno MODULE=yes a soundcore jsem zkoušel jako modul i jako
zakompilovaně)

Můžete mi poslat někdo module.conf pro ALSU nebo pro emu10k1 od CREATIVE
(ver 0.7).
Ačkoli moduly se mi natáhnou, ALSA (amixer) hlásí že žádný alsa driver není.

V jeden okamžik mi linux (RedHat 6.1/6.2) kartu vůbec nepoznal a KUDZU
spadalo do core.
Po upgrade z 6.2 najednou kartu detekoval, dokonce se ozval nějaký zvuk a
tím to padlo.

Myslím, že to mám už celé pomíchané a nevím jak z toho.

pozn. isapnp s tím nemá nic společného, viďte (PCI) ?
--

S pozdravem

Jaromír Boško

S T A P R O sro