Novy debian?

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Středa Červenec 19 16:44:20 CEST 2000

On Wed, 19 Jul 2000, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Už tehdy jsem věděl, že platí onen zmíněný blud, který ale časově vystihuje
> o co v Debianu kráčí. Rád bych se, třeba drobnostmi podílel na Debianu,
> protože jsem byl jím, jakožto distribucí velice příjemně překvapen. Třeba i
> tom zmíněnou menší chybovostí a dalšími vlastnostmi. Ale nikdy jsem se
> nedoprosil vypálení CD. Tím jsem odkázán pouze na oficiální distribuce. A
> sám víte, kdy vyšel Debian 2.1.

jste-li v praze, donste mi 4ri media a vypalim vam pre-release tak jak
jsou na ftp://ftp.kando.hu/pub/CDROM-Images/

S pozdravem

Martin Lipinsky'                                       Luko CZECH-NET
email: ml na czech.net                                    Argentinska 38
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc                        170 00 Praha 7
tel.: + 420 2 20385500                                 Czech Republic
SUPPORT: +420 2 20385444, support na czech.net, http://support.czech.net