Mail server

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Středa Červenec 19 20:43:29 CEST 2000

a v cem je problem? u obou domen bude MX stejny... pak si v sendmail.cw
napisete obe domeny, pro kterou prijimate postu. problemek muze nastat,
pokud mate stejne uzivatele pro obe domeny a chcete to rozdelit, to pak
pres virtusertable smerovat do rozdilnych mailboxu...
A samozrejme nebudete nastavovat v sendmailu maskaradu (DM).

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3