Cestina v X, teorie

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Červenec 19 21:31:24 CEST 2000

<fischerc na itam.cas.cz> píše v diskusním
příspěvku:8l3gcb$1u8$1 na nnrp1.deja.com...
> Tisickrat omilane tema. Nektere aplikace v X (RH61) neumi brat z
> klavesnice zadane znaky s hacky. Reseni je knihovan forcedIl....
> Potreboval bych strucne vysvetlit, v cem je vlasne problem, abych to
> mohl omlatit o hlavu autorum komercniho programu pro LInux (Wolfram's
> Mathematica). Muze mi nekdo pomoct?
>
> Jake jsou perspektivy - bude cestina v X11 v4 fungovat lip?

Pokud myslite protokol X11 Release 4, tak ten s tim nema vubec nic
spolecneho (alespon myslim). Jestli jste mel na mysli konkretni implementaci
X11R6, XFree86-4.x, tak tam by to melo by o.k.(po nekolika chybkach v prvni
verzi:-(), ale jde i o to jak je ta urcita aplikace napsana. Jako uzivatel
RH6.1, by jste (po precteni Czech-HOWTO) s tim nemel mit vetsi problemy.
Tedy ma rada zni: Udelal jste pro vyreseni sveho problemu vse? V pripade
kladne odpovedi jim to klidne omlatte o vsechny hlavy s kterymi se u nich
setkate:-)).

Mila Kuchta